Hooldus ja varuosad

Teostame kõigi enda müüdud seadmete ning valikuliselt ka paljude teiste tootjate korralisi ülevaatus-, hooldus- ja remonditöid, et tagada seadmete garantiitingimuste täitmine ning ladus ning tõrgeteta töö nii garantiiperioodil kui ka kogu sellele järgneval ekspluatatsiooniperioodil. Lisaks tegeleme laia valiku varuosade ning erinevate abimaterjalide müügiga.

Meil töötab välja õppinud hooldusmeeskond, kes tegutseb kogu Eestis. Meie töötajad on osa võtnud kümnetest rahvusvahelistest koolitustest, mille käigus on omandatud hulgaliselt kogemusi ja teadmisi.

Teeme ülevaatus-, hooldus- ja remonditöid ning müüme varuosasid valikuliselt erinevatele:

Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust.  Eelisjärjekorras teenindame lepingulisi kliente.

Milleks on ülevaatus- ja hoolduslepingut vaja?

  1. Pidev ja regulaarne ülevaatus aitab paremini tagada seadme tõrgeteta tööd. Amortiseerunud detailid ja osad avastatakse ja vahetatakse välja ennetavalt ehk enne nende lõplikku purunemist. See aitab vältida seadme töö katkemist, mis juhtub tihti kliendile kõige ebasobilikumal ajal.
  2. Regulaarne ülevaatus ja hooldus tagavad seadme oluliselt pikema ekspluatatsiooniperioodi ning väiksema remondikulu.
  3. Ülevaatus- ja hooldusleping annab kliendile selge ülevaate seadme olukorrast. Töövõtja peab seadmete kohta ekspluatatsiooni- ja remondipäevikut ning uuendab seda pidevalt.
  4. Professionaalne, litsentseeritud ja väljaõpetatud hooldusmeeskond suudab tekkinud probleemid kiiresti lahendada, kasutades selleks spetsiifilisi töövõtteid ja -vahendeid.
  5. Hooldusteenuse sisseostmise puhul kaob vajadus koolitada oma töötajaid spetsiifiliste ja keerukate seadmete osas ning võimaldab ettevõttel keskenduda oma põhitegevusele.
  6. Seadme hooldusleping on tihti vajalik tootja kehtestatud garantiitingimuste täitmiseks.

Mida annab hooldusleping?

  1. Lepinguline klient saab kõigilt varuosadelt kokkulepitud allahindlust.
  2. Lepingulise kliendi korralisi ülevaatus-, hooldus ja remonditöid tehakse just talle sobival ajal, kokkuleppe korral ka nädalavahetusel, öötundidel ja riiklikel pühadel.
  3. Lepingulistele klientidele ei rakendata väljakutsetasu.
  4. Lepingulistele klientidele on konsultatsioon tasuta.
  5. Lepingulisel kliendil on korraga tehtud väljakutsete korral eelisõigus teenust saada.
  6. Lepinguline klient saab tehtud töödele garantii.
  7. Lepinguline klient saab vana seadme väljavahetamisel uue masina hinnas soodustust.

 Võta meiega ühendust

Martin

Martin Hanson

Mobiil: +372 56 970 955
martin.hanson@antalis.com

Tunnustus

  • Eesti kaubandus-tööstuskoja liige
  • 2013 edukas ettevõte
Link to google maps

Kontakt